Search found 454 matches

by derek666
Wed Feb 03, 2010 10:16 am
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: Feb 20th In HOlympia
Replies: 11
Views: 705

Morbid wrote:I have taken my leave from the band, they have a few people lined up to fill in, hopefully everything will come together before the show and they don't have to drop out.
wtf, god damn you
by derek666
Tue Feb 02, 2010 9:08 am
Forum: Run Your Mouth
Topic: where did everyone go?
Replies: 74
Views: 6635

Because you turn anything that anyone says turns into an anti-Obama rant. This board used to be a source of a lot of fun reading. Now it's just threads about how Obama sucks and other political BS. So I commented on Jody's post and that makes everything I say turned into an anti-Obama post???!! Nic...
by derek666
Mon Feb 01, 2010 11:03 am
Forum: Run Your Mouth
Topic: where did everyone go?
Replies: 74
Views: 6635

where did everyone go?

what happened to everyone that used to post on here? where did all the ramblings, news, and Ryan bashing go? There has to be something going on in the northwest somewhere.
by derek666
Mon Feb 01, 2010 10:57 am
Forum: Run Your Mouth
Topic: 2010 so far...
Replies: 27
Views: 2176

alot of us got sick of all the political rambling. =) that may be true, but what happened to DF? its been months, same with the rest of the regulars on here. no upcoming show posts, reviews etc etc nothing. There always used to be something being talked about on here!! It sucks having to check out ...
by derek666
Sun Jan 31, 2010 11:40 pm
Forum: Run Your Mouth
Topic: 2010 so far...
Replies: 27
Views: 2176

Chris Slack wrote:Obama, Bush, different face in the window but the same old shit.
different puppets same string pullers!! what the hell has happened to everybody that used to post on here Chris? Its dwindled down to very few here!
by derek666
Sun Jan 31, 2010 1:20 pm
Forum: Run Your Mouth
Topic: 2010 so far...
Replies: 27
Views: 2176

Jody, for some reason I think there are only 3 people that get on here anymore?! I never see anything added or shit posted anymore. figured everyone would be on here bragging about how their lives are so much better with Obama in charge, guess not.
by derek666
Wed Jan 27, 2010 10:14 am
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: Feb 20th In HOlympia
Replies: 11
Views: 705

Image
by derek666
Wed Jan 20, 2010 1:14 pm
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: Feb 20th In HOlympia
Replies: 11
Views: 705

Morbid wrote:So... one month and one day away.

How is this venue?
kinda small, shitty sound but super stiff drinks!! It rules!!!:cheers:
by derek666
Sat Jan 16, 2010 1:56 pm
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: Feb 20th In HOlympia
Replies: 11
Views: 705

LIVE FO RETSINIM wrote:i think i'm having a surgery that week.
surgery to repair your ass after I fist fuck you Miss blonde and sexy!!!:D
by derek666
Fri Jan 15, 2010 5:59 am
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: Feb 20th In HOlympia
Replies: 11
Views: 705

our set will consist of some Air Supply and WHAM covers!!!!:cheers:
by derek666
Thu Jan 14, 2010 1:39 pm
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: Feb 20th In HOlympia
Replies: 11
Views: 705

Feb 20th In HOlympia

for the 3 people who still post on here opening this shindig Terra Morta!! followed by the almighty kings of pornogrind- Truculence, followed by the dipshits from HOlympia Crush Your Enemies and ending this fine evening of soft rock the mighty Funeral Age!!! the China Clipper 4th ave downtown show s...
by derek666
Wed Jan 06, 2010 3:24 am
Forum: Run Your Mouth
Topic: ok NOW i have a problem with Obama
Replies: 9
Views: 893

Well to be honest, I can or could look at that as giving him a chance, as it has only been like a year or something. I was giving the guy a chance, those are all things that all presidents do anyway, so it's not that much of a shocker. But this is too much. No sense in this at all, I can't see any ...
by derek666
Tue Jan 05, 2010 9:08 am
Forum: Run Your Mouth
Topic: ok NOW i have a problem with Obama
Replies: 9
Views: 893

Took you this long to finally have a problem with him? What about his broken promises of pulling out of Iraq? closing Guantanimo giving more money away Patriot act 17 lobbyists in his cabinet after saying multiple times there would be NONE!! or how about the complete lie on earmarks in HIS money giv...
by derek666
Mon Dec 28, 2009 8:21 am
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: DEC 30th at the FUNHOUSE: The MENTORS
Replies: 16
Views: 1296

Yeash, too fun. Cant afford the 30th after blowing my load Saturday haha literally. think I am still drunk
by derek666
Tue Dec 22, 2009 8:07 pm
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: Live Fo Retsinim - Yadhtrib Yppah!
Replies: 11
Views: 683

Jonathan wrote:HaPpY Burthdai Joedey?!
he is a faggot and needs to buy me a drink!! Happy bday fuckface!!:cheers:
by derek666
Sat Dec 12, 2009 12:43 pm
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: DEC 30th at the FUNHOUSE: The MENTORS
Replies: 16
Views: 1296

hodgy wrote:Oh, Jesus.
wrist watch chaos
by derek666
Sat Dec 12, 2009 10:32 am
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: DEC 30th at the FUNHOUSE: The MENTORS
Replies: 16
Views: 1296

Evil Red wrote:That fat bastard is leaving me with nothin' but coal, so I'll have to catch up with you guys beforehand on the 26th instead. :cheers:
Now I will definately be making the 26th!! Jeff, I will be bringing Sir-COCKS- alot for you hahaha
by derek666
Fri Dec 11, 2009 5:38 pm
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: Feb 20th @ the China Clipper in HOlympia
Replies: 1
Views: 233

Feb 20th @ the China Clipper in HOlympia

Crush Your Enemies
Funeral Age
Truculence
and an unconfirmed band

show starts around 10pm, the bands all suck, the drinks are strong, my balls are stinky and anyone in the HOlympia area should come out to this vile night of perverted mayhem!! the Flyer will be posted when its made:cheers:
by derek666
Tue Nov 24, 2009 10:52 am
Forum: Run Your Mouth
Topic: fans of gore
Replies: 9
Views: 958

-deathboy- wrote:what a beautiful mourning.
now i'm going to be walking around work with a hard on all day!
:metal:
this comment is the best I have ever read on here!! EVER:cheers:
by derek666
Sat Nov 14, 2009 12:42 pm
Forum: Run Your Mouth
Topic: just found this site
Replies: 2
Views: 658

just found this site

http://totallylookslike.com/


some funny lookalike pics on here
by derek666
Fri Nov 13, 2009 8:38 pm
Forum: Run Your Mouth
Topic: Nice
Replies: 0
Views: 396

Nice

http://www.msnbc.msn.com/id/33915800/ns ... ?gt1=43001

Now if only they would only get the rest of the corrupt bastards out of office
by derek666
Thu Nov 12, 2009 10:43 pm
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: Nirvana 2002
Replies: 4
Views: 417

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=130252 How stupid is this? Gravy training on a grunge bands name is one thing but actually following through with it is even worse.... They didn't follow the gravy train, they put out a couple ep's way back in 88 or...
by derek666
Tue Nov 10, 2009 1:33 pm
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: Emerald City Death Fest w/ Suffocation
Replies: 21
Views: 1121

Terra Morta rules!!! Margaret is one bad ass drumming chickaa:cheers: