Search found 132 matches

by grandmasterstab
Tue Nov 18, 2008 3:47 am
Forum: Run Your Mouth
Topic: The Seattle scene hates me
Replies: 32
Views: 1555

oh yeah

irish
carbomb
by grandmasterstab
Mon Nov 17, 2008 12:41 pm
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: Just heard on KISW
Replies: 14
Views: 622

funny

this show was pretty close to selling out
13 bands
12 drum sets
one hell of a night !!!!
t
by grandmasterstab
Fri Nov 14, 2008 9:02 am
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: Submit, scum!
Replies: 9
Views: 323

kicked ass

it was abummer to see techno destructo done by some one else other than hunter
by grandmasterstab
Thu Nov 06, 2008 10:59 am
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: Hate Eternal
Replies: 21
Views: 578

ha

i t gonna sell out 800+ cramped sweaty asshole everwhere sounds like fun ... except i don't like blowjob for a cowboy!!!
by grandmasterstab
Sun Nov 02, 2008 9:18 am
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: nov 1st in everett newer venue
Replies: 16
Views: 608

thx

everyone
by grandmasterstab
Sat Nov 01, 2008 2:48 pm
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: you are a total pussy if you aren't here:
Replies: 1
Views: 141

don't be a ryan

get your ass to this show
by grandmasterstab
Wed Oct 29, 2008 6:17 pm
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: Go Places Up North to Promote Shows?
Replies: 15
Views: 451

well

don't you worry about me buddy yeha, I'm in Mountlake Terrace and there's only a few people, including myself and Lord Aaron. In mukilteo-ZILCH, besides one band that practices on the next street next to my parents house, I think they are called Bury Me Deep? I don't know, my parents talk to them fr...
by grandmasterstab
Tue Oct 28, 2008 11:31 am
Forum: Run Your Mouth
Topic: this person I met...
Replies: 15
Views: 1130

tell the mentors

Evil Red wrote:Now that is thinking outside the box! Quick! Someone tell Mungus and the Jellyneck crew to lock up their masks! WHOO!
to lock up there hoods there gonna be a gang bang presidential inageration 6 dicks one sarah palin now that a show
by grandmasterstab
Tue Oct 28, 2008 11:24 am
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: Go Places Up North to Promote Shows?
Replies: 15
Views: 451

good luck buddy

try tattoo shops hot topic will let you put them up but there fucking snotty about it you can poster paper boxes and shit
by grandmasterstab
Mon Oct 27, 2008 12:08 pm
Forum: Run Your Mouth
Topic: And it begins?
Replies: 6
Views: 791

damm

don't surprise me
by grandmasterstab
Mon Oct 27, 2008 12:04 pm
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: 11/2 - Ronny Munroe (METAL CHURCH), NORTHWEST ROYALE, bunch of others
Replies: 9
Views: 366

odd

it odd looking
by grandmasterstab
Sun Oct 26, 2008 9:44 pm
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: hey i wanna see all your pretty faces at
Replies: 0
Views: 97

hey i wanna see all your pretty faces at

who gonna be in everett on nov 1st it's david last show with somnom ....
by grandmasterstab
Tue Oct 21, 2008 11:08 am
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: nov 1st in everett newer venue
Replies: 16
Views: 608

check

....
by grandmasterstab
Tue Oct 21, 2008 11:07 am
Forum: Run Your Mouth
Topic: OK, be honest
Replies: 13
Views: 986

now that funny shit

....
by grandmasterstab
Tue Oct 21, 2008 11:02 am
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: The motherfuckin' Braindead, that's who.
Replies: 28
Views: 1089

oh yippie

....
by grandmasterstab
Tue Oct 21, 2008 3:00 am
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: What's the scoop?
Replies: 8
Views: 354

,

,,,,
by grandmasterstab
Mon Oct 20, 2008 6:43 pm
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: What's the scoop?
Replies: 8
Views: 354

creature feature playing

studio seven again soon
by grandmasterstab
Thu Oct 16, 2008 9:35 am
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: nov 1st in everett newer venue
Replies: 16
Views: 608

True

True
by grandmasterstab
Thu Oct 16, 2008 9:34 am
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: Crappy I know, but oh well......
Replies: 30
Views: 1271

Whoa!!!

Jenzy wrote: I think I just wet my panties. . . .
whoa!!!!
by grandmasterstab
Wed Oct 15, 2008 4:25 am
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: ok who goin
Replies: 0
Views: 100

ok who goin

this show gonna be sick

Image

and this one
Image


shameless piggy back promotions
by grandmasterstab
Wed Oct 15, 2008 4:23 am
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: ok who goin
Replies: 0
Views: 81

ok who goin

double post sorrry
by grandmasterstab
Wed Oct 15, 2008 4:22 am
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: Crappy I know, but oh well......
Replies: 30
Views: 1271

darn

it

shameless promotions
by grandmasterstab
Wed Oct 15, 2008 4:21 am
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: Happy Birthday Giant Meat Armada
Replies: 1
Views: 104

yeah

happy birthday


the first
by grandmasterstab
Tue Oct 14, 2008 5:23 pm
Forum: Seattle Music Scene forum
Topic: Hair Apparent - The Main Man Records Tribute To Hair Bands
Replies: 5
Views: 264

that is true

IRONDICK wrote:He wouldn't have a leg to stand on onfortunately.
shameless promotions