Page 4 of 29

Posted: Tue Jan 17, 2006 6:43 am
by xryanvkm
skipp666 wrote:Who's sister had a tite butt until I busted a nut?




If I wanted shit from you I would squeeze your head

Posted: Tue Jan 17, 2006 6:44 am
by xryanvkm
Attention Skipp has dope for sale

contact Skipp for bags of weed he is the forum drug dealer

Posted: Tue Jan 17, 2006 6:47 am
by skipp666
I got the best buds in town! FUCK THE DEA!!!

xryanvkm wrote:Attention Skipp has dope for sale

contact Skipp for bags of weed he is the forum drug dealer

Posted: Tue Jan 17, 2006 6:47 am
by xryanvkm
I suppose I should let the cops know and chris slack can ban your dumb ass.

Posted: Tue Jan 17, 2006 6:49 am
by skipp666
You go right the fuck ahead and see where it gets you!

xryanvkm wrote:I suppose I should let the cops know and chris slack can ban your dumb ass.

Posted: Tue Jan 17, 2006 6:50 am
by xryanvkm
scared you didnt I

Posted: Tue Jan 17, 2006 6:51 am
by skipp666
Oh yeah, I'm shitting my pants!

xryanvkm wrote:scared you didnt I

Posted: Tue Jan 17, 2006 6:51 am
by xryanvkm
[SIZE="6"]5 people care about this thread yeah you can now all fuck each other because nobody else cares


ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ[/SIZE]

Posted: Tue Jan 17, 2006 8:16 am
by Jef
shitmouth wrote:MEW MEW MEW!!!! I have friends!!! I met a whole bunch of people once at a show,and they didnt immediatly kick the shit out of me,so that makes them my friends. stop making fun of me it makes my pussy hurt! I have friends I really really do!! I'm gonna bitch n moan and post stupid shit in every thread possible until you belive me! I HAVE FRIENDS GODDAMN IT!!!!! I really do.


so,.....where are all these 'friends' shitmouth?
I've never seen anyone you named EVER pipe up and say that your a friend.


irondick did,but he was basicly saying,your being an ignorant douchebag,try n shut up.....so I guess he's an ex-friend now eh?

if anyone you mentioned was actually your 'friend' and someone who gave a fuck about you,it seems they would have an opinion about all the stuff on here,....like,...perhaps,just maybe,...a real friend would maybe say "c'mon guys,he's a l'il douchey,but he's ok,....leave him alone."

but no one has done that have they? hmmmmm? I wonder whats up with that?

maybe its because,your a source of ricdicule. everyone makes fun of you. even your so called 'friends' .

deal with it,or....hey,...heres a concept ----> change the behaviour that causes people to mock you.

but I suppose a huge lifestyle change like that requires more commitment,then just whining to your counselor and taking your meds.
if you were to get off that program,you wouldnt be a ward of the state anymore and you'd stop getting those SSI checks that help pay for your gay porn and top ramen.

cheers shitmouth!

[SIZE="1"]have another wellbutrin[/SIZE]

Posted: Tue Jan 17, 2006 8:18 am
by Jef
RYAN!

who gets butt hurt because of typed words?

RYAN!

umm hmmm..

:rolleyes:

Posted: Tue Jan 17, 2006 11:45 am
by LIVE FO RETSINIM
Ryan!!!


Who is the pussy, that sucks lots of dicks, you can find him on Aurora, picking up tricks???

Posted: Tue Jan 17, 2006 12:30 pm
by Drew
I dont care what ANYONE says ... this thread is still damn funny!!!

More people have been here than you know dude, trust me just cause they ain't postin' doesn't mean they aren't reading this and laughing their asses off!

In fact I think we should post in the greenroom and run your mouth so more people can enjoy this nonsense!!! I had to get a call from my singer to see this since I hardly ever frequent the Abyss anymore.

VIVA the Ryan Board Game!!!!

Posted: Tue Jan 17, 2006 1:03 pm
by Adremelech
LIVE FO RETSINIM wrote:Ryan!!!


Who is the pussy, that sucks lots of dicks, you can find him on Aurora, picking up tricks???


RYAN!

Who keeps his ass packed with schlong? Who keeps KY stock running strong?

Posted: Tue Jan 17, 2006 1:10 pm
by skipp666
Shitmou... err... Ryan!
Who can take 10 inches but not take an insult...

Posted: Tue Jan 17, 2006 1:17 pm
by Evil Red
Ryan !

Who's the one that want's to talk, but at the first sign of a conversation is down the fucking block ?

Posted: Tue Jan 17, 2006 1:28 pm
by skipp666
Ryan!

POOF!!!

(That was the first solo in the tune :D)

Posted: Tue Jan 17, 2006 1:57 pm
by dbl bass drummer
Ryan!!!

who says " I dont wanna be too crass but(t) damn I love the smell of my own ass"

Posted: Tue Jan 17, 2006 2:09 pm
by Frank the Hammer
RYAN!

Who puts up 20 posts in a row and when hears of anal rape screams "lets go!"

Posted: Tue Jan 17, 2006 2:37 pm
by Adremelech
RYAN!

Who chokes on the bone of a guy named 'Ramone'?

Posted: Tue Jan 17, 2006 3:18 pm
by LIVE FO RETSINIM
Ryan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Who’s the big cry-baby who talks tough in every post, but in real life he’s such a pansy, he needs milk to dip his toast?????

Posted: Tue Jan 17, 2006 3:21 pm
by xryanvkm
LIVE FO RETSINIM wrote:Ryan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Who’s the big cry-baby who talks tough in every post, but in real life he’s such a pansy, he needs milk to dip his toast?????




You!!!!!

Who gets so much puss it makes Jody look like a Wus?

Posted: Tue Jan 17, 2006 3:23 pm
by xryanvkm
xryanvkm wrote:You!!!!!

Who gets so much puss it makes Jody look like a Wus?




Ryan!!!!!!!!!!!!!!!!


Who is smart enough to graduate college?

Posted: Tue Jan 17, 2006 3:26 pm
by dbl bass drummer
xryanvkm wrote:You!!!!!

Who gets so much puss it makes Jody look like a Wus?




failed.............

Posted: Tue Jan 17, 2006 3:27 pm
by xryanvkm
xryanvkm wrote:Ryan!!!!!!!!!!!!!!!!


Who is smart enough to graduate college?



Ryan!!!!!!!!

Posted: Tue Jan 17, 2006 3:29 pm
by dbl bass drummer
xryanvkm wrote:Ryan!!!!!!!!




who's trying to hijack this thread but really just wants to give boys head????

Ryan!!!!